Avatar billede Carl1979 Nybegynder
22. oktober 2015 - 10:13 Der er 1 kommentar og
1 løsning

God bærbar til max 3000

Hej derude
Jeg er på udkig efter en bærbar pc til min danseskole. Det eneste krav er at den skal kunne køre et bookingsystem (sports solution) mener det kræver min. Windows 9. Gerne til under 3000,-
Håber nogen kan hjælpe da jeg intet ved om computere.
Tusind tak
Ewa
Avatar billede kurtba Ekspert
22. oktober 2015 - 18:02 #1
Desværre kan man hos Sports solution ikke læse, hvilke krav der er for at køre deres system.
Men det kan næppe være windows 9, da der ikke er noget som hedder det. Microsoft gik fra windows 8.1 til nu windows 10.
Men jeg er ret sikker på at denne til fulde vil opfylde dit ønske og den er p.t. på tilbud til 2999 kr.
http://www.elgiganten.dk/product/pc-tablets/barbar-computer/LE80EC00BNMT/lenovo-z50-75-15-6-barbar-pc-sort

Den kommer med windows 8.1 installeret og kan gratis opgraderes til windows 10, så du har det seneste nye system.
Avatar billede Carl1979 Nybegynder
22. oktober 2015 - 23:23 #2
Tusind tak for svar det er jeg så glad for kigger på det med det samme.
Ewa