Avatar billede buls Seniormester
20. oktober 2015 - 17:25 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Bulk Rename Utility

Hej.  Håber I kan hjælpe med dette.  Jeg har over 100 musikfiler som jeg gerne vil omdøbe. Jeg vil omdøbe alle filer på en nem måde, så man er fri for at tage hver enkelt fil og omdøbe dem. Jeg har dem liggende i en bestemt rækkefølge og vil give dem nummer fra 001 til 120. Jeg har download et program der hedder Bulk Rename Utility som kan dette, men jeg kan ikke finde ud af det med dette program.  Er der nogle der kan hjælpe med dette  ????  Hilsen buls
Avatar billede wjens Guru
20. oktober 2015 - 18:45 #1
Jeg kender ikke Bulk Rename, men "Tag & Rename" kan rigtig meget af den slags hvis du får brug for et alternativ.
Avatar billede acore Ekspert
22. oktober 2015 - 17:22 #2
Total Commander kan det ønskede
Avatar billede buls Seniormester
22. oktober 2015 - 18:49 #3
Til acore

Kigger på det i weekenden
Avatar billede buls Seniormester
24. oktober 2015 - 12:12 #4
Hej.  Nu har jeg installere Total Commander 64 bit og har fundet ud af omdøbe 1 fil, men hvordan kan jeg omdøbe flere filer samtidig  ????      Mine filer hedder eks dette : 001 navn,002 navn,003 navn og så videre-
kan man ikke markere alle sin filer og omdøbe dem på en gang  ??? kan ikke finde det på Total Commander 64

buls
Avatar billede acore Ekspert
24. oktober 2015 - 18:32 #5
Du skal først markere filerne, og så vælge Files, Multi rense tol.

Så kommer der en menu op, hvor du skal angive en Mask for hvordan filerne skal omdøbes. Nedenfor kan du se hvad de så kommer til at hedde. Når det er som du ønsker trykker du Start og alle filerne omdøbes i et hug.
Avatar billede buls Seniormester
24. oktober 2015 - 20:07 #6
Hej. Når jeg går ind under ( omdøb mask-filnavn ) er det et N i parentes og når jeg skriver det nye navn foran n i parentes ændre den til dette men det der stod der i forvejen står der stadig ???  eks : den gammel fil hedder 005 rock???? og når jeg laver den om hedder den 001005 rock og den skal hedde 001 rock  ??    Hjælp
Avatar billede acore Ekspert
27. oktober 2015 - 08:03 #7
Avatar billede buls Seniormester
30. oktober 2015 - 10:31 #8
Sådan så virker det  Tak for hjælpen