Avatar billede Toxen Nybegynder
20. september 2015 - 18:10 Der er 2 kommentarer

Foliebogstaver prisberegner - Virker ikke i Google Chrome.

Hej

Jeg har har en prisberegner inde på http://foliepartner.dk/foliebogstaver/ som udregner prisen på foliebogstaver.
Mit problem er at på den ene computer jeg har testet på (mac) viser den ikke prisen i Google Chrome.
Tester jeg på min anden computer (windows) i seneste version af Google Chrome virker det fint.

Burde der være forskel på Windows og Mac når begge benytter seneste version af Google Chrome? :-)
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
20. september 2015 - 19:05 #1
Der er et billede der ikke findes:
http://foliepartner.dk/wp-content/plugins/sticker-calculator/inc/css/images/ui-icons_666666_256x240.png

Den siger også "'webkitURL' is deprecated. Please use 'URL' instead." - måske et problem?
Avatar billede Toxen Nybegynder
20. september 2015 - 20:54 #2
Efter at have rodet lidt med det on and off hen af aftenen ser det nu ud til at virke :-)
Jeg tror umiddelbart at problemet har været noget cache.

Men tak for forslaget alligevel, Erik.