Avatar billede por1 Juniormester
12. september 2015 - 20:44 Der er 17 kommentarer og
2 løsninger

adblock

jeg har før haft dette til, at køre uden problemer, men efter et lille virus angreb, fungerer det ikke. jeg har af/geninst op til flere gange.
hvad gør jeg?
Avatar billede 220661 Ekspert
12. september 2015 - 20:50 #1
Adblock er en tilføjelse til browseren. Til Firefox hedder den adblock plus:
https://addons.mozilla.org/da/firefox/addon/adblock-plus/
Avatar billede claes57 Ekspert
12. september 2015 - 20:51 #2
der er udvidelser til firefox og chrome, og et udenoms-program til internet explorer. Hvad har du prøvet?
Avatar billede por1 Juniormester
12. september 2015 - 20:55 #3
ja, det er også den jeg har, sorry.
Avatar billede por1 Juniormester
12. september 2015 - 21:04 #4
hvis én har svaret efter #3 kan jeg ikke se det?
Avatar billede claes57 Ekspert
12. september 2015 - 21:47 #5
Hvis det så ikke er internet Explorer, så afinstaller browser helt. Genstart, og hent en frisk version på nettet. Og hent så udvidelse.
Hvis det er internet Explorer, så bare skift til en browser!!!
Avatar billede por1 Juniormester
12. september 2015 - 22:08 #6
det er firefox. det prøver jeg.
Avatar billede por1 Juniormester
12. september 2015 - 22:24 #7
nej,  dur heller ikke.
Avatar billede Blueeyez Mester
12. september 2015 - 23:26 #8
Denne tilføjelse er bedre end adblock: https://addons.mozilla.org/da/firefox/addon/disconnect/

Du skal fjerne firefox helt.. Jeg ved ikke hvor .mozilla mappen ligger i WIndows eller om den hedder.. Det men måske under %appdata%

Det kan os være du har fået snavs ind der ligger dybere i systemet?
Avatar billede 220661 Ekspert
13. september 2015 - 07:49 #9
Er der kommet korrupte indstillinger/oplysninger i et program er det ikke altid nok bare at fjerne og geninstallere. Man kan risikere at disse fejl kommer med i den nye installation fordi det ikke er fjernet helt.
Jeg bruger derfor altd Revo Uninstaller free til at fjerne programmer, efterfulgt af en scanning med CCleaner som tjek.
På den måde er det nemmere at komme til bunds i det.

Revo Uninstaller free:
http://www.revouninstaller.com/revo_uninstaller_free_download.html
Når programmet startes kommer et billede med alle programmer som du har. Vælg "Dit program" og tryk på afinstaller. 3 mulighed der vises i næste boks accepteres. Programmet afinstalleres. Du trykker på næste og registreringen tjekkes for efterladenskaber. Når resultatet kommer vælger du "vælg alt" og trykker slet og herefter på  næste. nogle gange kommer der filer op to gange og her vælges også at slette disse.
Genstart pc.

Her efter installeres programmet så igen.
Avatar billede por1 Juniormester
13. september 2015 - 09:24 #10
#8 jeg er ikke sikker på, hvad disconnet gør? udover den blokerer trackere, er trackere reklamer?.
#9 jeg bruger altid revo, den er absolut det bedste program til det.

det virker nu, 0 reklamer men, hvad der er årsagen til, det ved jeg ikke #8 eller #9?
Avatar billede Blueeyez Mester
13. september 2015 - 09:55 #11
#10 reklamer er trackere.. Derfor man blokere dem ;-)
Avatar billede por1 Juniormester
13. september 2015 - 10:25 #12
#10- ja, det ku' jeg næsten regne ud;o)

#8 og9, hvem af jer skal jeg gi' point??
Avatar billede 220661 Ekspert
13. september 2015 - 10:50 #13
Man kan give point til flere hjælpere, hvis begge ligger svar. Man afkrydser blot begge svar og accepterer disse svar.
Du beder blot om svar fra den/dem du vil give point for hjælp :-)

Men er der ikke noget med du ikke kan acceptere svar?
Avatar billede por1 Juniormester
13. september 2015 - 10:57 #14
jeg prøver igen,  men du har ret, har skrevet coadmin, men ik' noget svar, det 12 dage siden???
prøv begge,  at lægge et svar, pls.
Avatar billede 220661 Ekspert
13. september 2015 - 11:08 #15
svar fra mig.
Så mangler vi bare svar fra Blueeyez :-)
Avatar billede Blueeyez Mester
13. september 2015 - 11:09 #16
Hvem skal smide et svar? (Der er ingen svar i denne tråd)
Avatar billede Blueeyez Mester
13. september 2015 - 11:09 #17
Svar herfra os ;)
Avatar billede por1 Juniormester
13. september 2015 - 11:14 #18
DET VIRKER SGU, GOD WEEKEND, FOR DÆLEN DA;O)
Avatar billede 220661 Ekspert
13. september 2015 - 11:26 #19
I lige måde :-)