Avatar billede Uberstadt92 Nybegynder
14. juli 2015 - 14:13 Der er 2 kommentarer

Ekstern haddisk er usynlig

Jeg har en iomega harddisk som jeg for nylig har brugt til at lave en backup af min macbook pro, da jeg har købt en ny.

Da jeg sætter haddisken i min Windows PC med Windows 8.1 er den usynlig (har masser af undervisningsdokumenter på som jeg bruger hele tiden).

Jeg har prøvet at sætte den til diverse computere og det er det samme på dem alle - den vises ikke.

Jeg kan se den under diskhåndtering, men jeg kan ikke gøre noget derinde - hverken tildele bogstav eller sti.

Jeg vil gerne beholde filerne fra harddisken da der er alle mine undervisningsdokumenter på samt diverse musik og billeder.
Avatar billede chalde Seniormester
14. juli 2015 - 14:47 #1
Avatar billede Uberstadt92 Nybegynder
14. juli 2015 - 15:00 #2
Har prøvet at downloade HFSE, men der står disken er et forkert format, og bliver stadig ikke vist.

Er der en anden måde at gøre det på?