Avatar billede casablanca Seniormester
22. april 2015 - 11:01 Der er 1 kommentar og
1 løsning

problemer med logon

Jeg har lige måtte skifte password til min hotmail-konto. Det er også den konto jeg bruger til min windows-pc.
Men nu har jeg et problem når jeg starter min pc. Nu står der nemlig:

Der er fejl i brugernavnet eller adgangskoden.
Prøv igen.

Når jeg skriver den nye adgangskoden, får jeg adgang til pc uden problemer. Men jeg bliver spurgt om samme, hver gang jeg starter pc op.

Hvordan løser jeg problemet?
Avatar billede casablanca Seniormester
22. april 2015 - 11:19 #1
Der burde være en option, hvor man kan slette sit eget spørgsmål.
Meget mærkeligt.
Men jeg har løst problemet.
22. april 2015 - 11:44 #2
Historikken er vigtig når der søges efter en løsning af et problem. Der kan være andre der støder ind i samme problem, som du oplevede her.

Derfor er det god stil at skrive, hvad løsningen på problemet var, i stedet for bare at lukke spørgsmålet.