Avatar billede Riis84 Nybegynder
22. april 2015 - 02:48 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Gta V - Nvidia gtx 275

Hej.

Jeg skriver fordi jeg er i tvivl om min søns grafikkort kan trække GTA V.
Det er et nvidia gtx 275. Og efter denne samligning (hvis jeg læser det rigtigt) http://gpuboss.com/gpus/GeForce-GTX-275-vs-GeForce-GT-9800 er det jo bedre end minimums kravet.

Men kan jeg bruge den samligning til noget?. Eller er jeg helt galt på den?

Den skal bare kunne køre på det laveste uden lag.

På forhånd tak☺
Avatar billede Slettet bruger
22. april 2015 - 03:32 #1
for lidt RAM!
samme pris, lavere..
http://www.proshop.dk/Grafikkort/ASUS-GeForce-GTX-960-Strix-2GB-GDDR5-2470349.html

med den lave ram risikerer du at grafik i spillet mangler.
mit onboard laver wireframe i gta 4 :)
Avatar billede Riis84 Nybegynder
22. april 2015 - 16:14 #2
Så jeg kan ikke regne med samligningen?.
Eller er det fordi minimums kravende er sat lige lavt nok?
Avatar billede Slettet bruger
22. april 2015 - 17:09 #3
ja de er så lave, det er direkte grimt og langsomt
Avatar billede Riis84 Nybegynder
05. november 2015 - 17:30 #4
Det er hverken langtsomt eller grimt. Så det kunne godt køre det som jeg efter spurgte. Selvfølgelig i laveste instilling. Men var jo også bare det, det skulle kunne.
Avatar billede Riis84 Nybegynder
05. november 2015 - 17:31 #5
☺