Avatar billede ps76 Forsker
07. april 2015 - 14:53 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Formueoptimering

Jeg søger noget software (lignende det som det en typisk privatøkonomisk rådgiver bruger, når man - for et større antal tusinde kroner - kan få rådgivning over hvordan man kan optimere sin økonomi), så man kan følge udviklingen år for år, i et regneark. En beregning som tager alt med omkring privatforbrug, faste udgifter, opsparing, investeringer, pensionsudbetalinger osv, og fremskrevet ud fra en prognose f.s.v. angår renteniveau, inflation. huspriser og lign.
Man kan selvfølgelig selv "komponere" et sådant, men måske ligger der noget skræddersyet til formålet med formler klargjort, som man så selv kan justere efterhånden?
Avatar billede finb Ekspert
07. april 2015 - 15:49 #1
Aeldresagen.dk
har vist nogle tips
Avatar billede ps76 Forsker
07. maj 2015 - 13:16 #2
lukker