Avatar billede Geekos Nybegynder
24. februar 2015 - 21:07 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Hvilket grafikkort ville i anbefale jeg skal opgradere til?

Hej!
Jeg har fundet ud af, at det sløveste på min pc er mit grafik kort. Så jeg vil opgradere til et nyt, men Jeg er dog ikke nogen hardware nørd på NOGEN måde desværre, så har ikke styr på hvad jeg overhovedet skal kigge på.

Det jeg gerne vil er at kunne game med mindre stutter i 1080p. Jeg overvejer også at købe en 2k eller 4k skærm, så måtte det også gerne kunne holde til.

Mine specs:
Model: Ms-7693
AMD Fx (tm) - 4100 Quad-core processor 3,60 GHz
8 gb ram

og mit grafik kort: AMD Radeon HD 7800 Series.

Tak skal i have!!
Avatar billede Geekos Nybegynder
25. februar 2015 - 00:07 #1
Glem at jeg skrev en 2k eller 4k skærm.. Jeg vil bare gerne opgradere mit grafik kort til en en højere standard :)
Avatar billede Slettet bruger
25. februar 2015 - 01:26 #2
prøv at se den chart der hedder best value:
http://www.videocardbenchmark.net
Avatar billede Slater Ekspert
25. februar 2015 - 12:04 #3
Hvad er dine krav til det?

Skal du spille nyeste spil i højeste indstillinger, og gerne kunne det nogle år frem? Eller skal du f.eks. bare spille noget WoW eller lignende, og ingen krav til indstillinger?

Det gør en stor forskel.
Avatar billede Geekos Nybegynder
21. marts 2015 - 00:28 #4
ok