Avatar billede Kluddermor Juniormester
09. februar 2015 - 14:27 Der er 1 løsning

Godt tastatur til sofaens HTPC

Hej eksperter

Jeg har et Logitech K400 tastatur til stuens PC. Det er egentligt udmærket, bortset fra en stor fejl. Når man sidder med tastaturet på skødet, så blokerer man for forbindelsen til HTPC'en.
Senderen sidder åbenbart lige ved det højre lår, når man har tastaturet på skødet, og det er derfor ikke særlig egnet til sofaen.

Er der nogle der kender til alternativer, som ikke har dette problem,
og som er godt til sofaen?
Avatar billede Kluddermor Juniormester
03. april 2015 - 21:30 #1
Jeg lukker uden en løsning. Mit Logitech K400 tastatur er i hvert fald ikke en anbefalet løsning til sofabrug. Køb ikke dette, hvis du vil side med tastaturet på skødet.