Avatar billede Slettet bruger
08. februar 2015 - 09:28 Der er 2 kommentarer

Netværkskort blokering.

Jeg har en gammel fabrikspc købt hos TDC. Jeg har skiftet fra udbyder TDC til DLG. Siden da meldes der fejl 405. Jeg havde netforbindelse nogle få minutter ved opsætning af den nye router osv., men så var det slut.
Har TDC indlagt blokering i deres fabrikspcer? Hvordan kan jeg omgå den?
Driveren til netværkskortet er opdateret og godkendt af Windows.
Der er fin forbindelse til netværket med min nye pc.
Avatar billede Slettet bruger
08. februar 2015 - 14:23 #1
1) sæt computeren til at få ip adresse automatisk fra router.
2) fjern alle MAC tilllade/blokere i wifi i routeren.
Avatar billede Slettet bruger
09. februar 2015 - 09:57 #2
Hej Sidwave.
Tak for svar.
Jeg ominstallerer.
Vh kimva