Avatar billede Tms82 Nybegynder
06. januar 2015 - 20:24 Der er 3 kommentarer

Hjemmeside

Jeg skal lave en hjemmeside, hvor brugere selv kan gå ind og oprette sig med brugernavn og password. Jeg har ikke en disse forstand på programmering og har derfor brug for en hjemmesideudbyder, hvor man kan designe sin hjemmeside sådan lidt drag and drop-agtigt.. Som Bricksite, Squarespace el.lign. men er der nogle der kender en udbyder, hvor man kan lave en hjemmeside med brugeroprettelse?
Avatar billede aphandersen Juniormester
06. januar 2015 - 21:48 #1
Altså både Unoeuro og Meebox indeholder jo 1-klikindstallering, hvor du bl.a. kan installere Wordpress der har et indbygget brugersystem og gør det nemt at lave hjemmesiden. Meebox har også sin egen hjemmesidebygger.

Læs evt. mere om hvilke ting du skal tænke på inden du vælger webhosting:

http://itbloggen.apha.dk/meebox-vs-unoeuro-hvad-skal-jeg-vaelge/
Avatar billede Tms82 Nybegynder
06. januar 2015 - 23:01 #2
Mega lækkert - dem tjekker jeg lige ud med det samme :) Kan man også indsætte billeder og den slags sjov og spas? (jeg er meget amatør og nybegynder på området) ;)

Hvordan giver jeg point for dit svar?
Avatar billede nyhuus Nybegynder
07. januar 2015 - 13:52 #3
Hvis du vælger wordpress, kan du sagtes indsætte billeder, vidoer og hvad du ellers kan finde på.

Der findes et hav af forskellige temaer og plugins der til (det er verdenst mest benyttede CMS system)