Avatar billede lenamoe Nybegynder
28. december 2014 - 14:55 Der er 2 kommentarer

Facebook - nyt password

Hej , jeg havde glemt mit password til Facebook da jeg skulle installere FB paa min nye telefon, saa jeg bad om et nyt password. Jeg modtog straks en mail fra dem meden kode til nulstilling af adgangskoden som jeg indtaster hvorefter jeg faar beskeden " you have tried to enter too many codes, try again later" . Jeg har forsögt igen senere, igen, og igen, men jeg faar samme besked og kan nu ikke komme ind paa min Facebook hverken paa min tlf, min Ipad eller PC ( saa er man jo fucked ...;) haha .)
Er der nogen af jer som har prövet dette og evt ved om jeg skal vente 24 eller 36 eller 48 timer med at pröve igen ? Eller har I en email adresse jeg kan komme i kontakt med Facebook paa ? ( hvor man faar svar indenfor rimelig tid)
Haaber nogen kan hjälpe mig
Paa forhaand tak
Avatar billede 220661 Ekspert
28. december 2014 - 17:43 #1
Hej og velkommen til.
Prøv at slette browserdata med historik-cookies mm og prøv igen.
Avatar billede jensenjs Juniormester
28. december 2014 - 20:58 #2
Prøv at læse her, måske er der hjælp at hente
(jeg har ikke læst alt selv)

https://www.facebook.com/help/community/question/?id=10151529502233753