Danmarkshistoriens største lanceringskampagne
TDC har i årets tre første måneder været mere stille i mediebilledet end normalt, men nu satser TDC stort med lanceringen af Play, hvor mange af telegigantens kunder kan hente musik gratis. De næste to måneder har TDC et mediebudget på over 50 millioner kroner.
(Børsen)
Grøn it for bundlinjens skyld
Mens det fortsat kniber med at få forbrugerne til at købe grøn it, vil erhvervskunder i stigende grad have it-udstyr, der sparer og mindsker CO2-udledningen. Samtidig kan it være med til også at nedbringe transportsektorens kolossale CO2-udledning, mener HP Danmarks chef, Keld Jersil Olsen.
(Børsen)
TDC afviste bøn fra Henning Dyremose
TDC's tidligere topchef Henning Dyremose blev blankt afvist af sin gamle arbejdsplads, da han som formand for Børnehjertefonden forsøgte at finde en sponsor til en hotline for pårørende og børn med en hjertefejl. TDC ville ikke sponsorere tjenesten. Det ville det konkurrerende norskejede teleselskab Telia til gengæld godt, hvorfor selskabet udstedte en check på 50.000 til sponsoratet.
(Børsen)
Få automatisk dagens avisresumeer sendt til din indbakke hver morgen. Opret dig som bruger på Computerworld.dk og sæt "Dagens aviser om it" på overvågning med Computerworld Nyhedsovervågning.