Selv om man er stor, stærk og hedder Google til fornavn, er det ikke ensbetydende med, at man altid får ret.
I hvert fald ikke overfor de europæiske varemærkemyndighed, der blankt har afvist den amerikanske gigants argumenter for at få lov til at registrere Gmail som varemærke i EU.
G-mail eller Gmail
Gmail er nemlig alt for tæt på den tyske forretningsmand Daniel Giersch, der har brugt ordet "G-mail" som varemærke siden 2000.
Google lancerede først sin Gmail-service i 2004.
De europæiske patentmyndigheder henviser i deres afgørelse til, at det for almindelige mennesker ikke har den store betydning, om der er en bindestreg eller ej mellem "G" og "mail", når de møder varemærket ude i virkeligheden.
Nyt varemærke på vej
Google har mulighed for at appellere afgørelsen til EU-domstolen, hvad analytikeren Greg Sterling fra Sterling Market Intelligence også regner med bliver Googles næste træk.
"Og hvis Google også taber her, vil selskabet ikke have anden udvej end at skabe et andet varemærke," udtaler han til avisen The International Herald Tribune.
Eller kan forestille sig, at en af Googles advokater besøger Herr Giersch sammen med en meget stor tegnedreng?