Dagen på DTF Travel starter med et redaktionsmøde.
DTF Travel er ellers ikke et nyhedsmedie, men er forhandler af kør-selv-rejser.
"Vi kigger på vores indhold. Hvordan passer det med den dag, den uge og den højtid, vi er tæt på? Der skal ske noget dagligt," siger Morten Brøndal Mörck, onlinedirektør for DTF Travel.
Skal ikke vente på kataloget
Også tilbuddene er som regel "nyheder".
En del af DTF Travels koncept er, at selskabet sælger billige overnatninger på hoteller og i hytter, der oplever et pludseligt fald i antallet af kunder.
"Vi kan lægge et tilbud på samme dag eller dagen efter, vi har aftalen. Vi behøver ikke vente på en katalogproduktion," siger Morten Brøndal Mörck.
Og blandingen af slagtilbud og megen aktivitet tiltaler åbenbart kunderne.
35.000 danskere har stemt på deres yndlingssite på nettet, og flest stemte på DTF Travel.
Måske web 2.0 senere
Direktøren mener, at en del af sejren skyldes dialog med brugerne, selvom det foregår gennem surveys og mails.
Sitet blev relanceret i december, og alligevel er der ikke mange web 2.0-elementer på det.
"Vi har overvejet det, og der er fordele og ulemper. Men vi kigger på, hvad andre forsøger, og hvad de får succes med," siger Morten Brøndal Mörck.
DTF Travel er en ægte e-handelsvirksomhed. Det sælger langt de fleste rejser over internettet og har haft fordelen af, at de fleste af dets brugere aldrig har kendt andet.
Virksomheden er 15 år gammel og er derfor vokset sideløbende med internettet.
Rettelse: Onlinedirektør Morten Brøndal Mörck var ved en fejl blevet til administrerende direktør Morten Grøndal Mörck. Fejlen er nu rettet.