Afbestillingsforsikring, bus til hotellet eller champagne på flyet.
Der er mange muligheder på Sterlings webside for at købe diverse ekstra ydelser til ens flyrejse, og det er nemt at bestille.
"Priser på flyrejser bliver ikke højere, så vi har ledt efter alternative måder at øge vores indtjening," siger Valgeir Valdimarsson, der er kreativ chef for hjemmesiden.
Og det virker.
De fleste ting har de rejsende brug for alligevel, og de køber flere af ydelserne gennem Sterling, fordi det er så nemt, mener Valgeir Valdimarsson.
Bedste e-købmand i flybranchen
E-handelspriserne har en speciel branchepris, der i år blev uddelt til den bedste e-købmand i flybranchen. Den fik Sterling.
"Graden af brugervenlighed er utrolig høj igennem hele hjemmesiden, og juryen vurderer, at den er i en klasse for sig selv i forhold til god usability," skriver dommerne blandt andet i deres begrundelse og fremhæver muligheden for at købe tillægsydelser.
"I fremtiden vil vi fokusere endnu mere på de andre produkter, vi har," siger Valgeir Valdimarsson.
Hjemmesiden skal være bedre til at foreslå specielle turistinformationer og produkter, der passer til det sted, du er på vej til. Det er ikke det samme, en rejsende har brug for i Berlin og i Paris.
Inspireret af pengeautomater
Den overordnede strategi er at placere oplysningerne der, hvor folk har brug for dem.
Inspirationen kommer fra pengeautomater, hvor forsiden er yderst simpel og hvor alt er placeret i den rette kontekst.
Først bliver du bedt om at sætte Dankortet i, så vælger du beløb og derefter indtaster du pinkode.
På samme måde skal rejsende på hjemmesiden først finde rejsen, så vælge tillægsydelser på flyet som for eksempel allergivenlig mad, så vælge hotel og så videre.
Alt sammen i lette skridt i stedet for at overlæsse forsiden.