Det norske softwarehus Mamut købte tidligere på året den danske produkt- og teknologiplatform ServiceSuite, der kombinerer e-handel og kundeservice. Og nu er tiden kommet til, at Mamut vil lancere produktet på det europæiske marked.
Selvstændig løsning
Mamut ServiceSuite er nu tilgængelig i Danmark, Norge, Sverige, Holland, Storbritannien og Irland og løsningen leveres både som en integreret del af Mamuts eksisterende produktportefølje og som en fritstående løsning.
Mamut ServiceSuite inkluderer funktionalitet for mobil salgsstøtte, e-handel, booking og planlægning og er fuldt integreret med økonomisystemet C5.
Mobil løsning
ServiceSuite er først og fremmest rettet mod virksomheder med medarbejdere, som udfører store dele af deres jobfunktion ude hos kunden, og som dermed har behov for en mobil løsning.
Som en del af programpakken indgår der også et e-handelsløsning med moduler for e-handel, indkøbsordre og kunde/leverandørkartotek og programpakken kan betjenes fra en mobiltelefon, PDA eller bærbare PC.