Tillægsprodukter til Microsofts Outlook er, hvad Add-On Products baserer forretningen på, og det gav sidste år selskabet en fremgang i overskud på en lille million kroner.
- Produktudvikling har skabt fornyet interesse hos vores kunder, siger Peer Astrup, administrerende direktør, Add-On Products.
Han siger videre, at når virksomheden ikke er større, kan det vende op og ned på regnskabet, om en ordre kommer i december eller på den anden side nytår i januar.
Udvikler i Ukraine
Indtil for godt et år siden stod Add-On selv for udviklingen af produkterne, men i dag er produktudviklingen for en stor dels vedkommende udliciteret.
Blandt andet til nordjyske Celenia, der har kodefolk siddende i Ukraine.
Ifølge Peer Astrup er modulet Resource Central det hotteste Outlook tillægsprodukt, som virksomheden Add-On Products i øjeblikket tilbyder.
- Når du booker et møde i Outlook, og du har lokalet og deltagerne på plads, så mangler du stadig eventuel forplejning, ligesom det ind imellem vil være smart, hvis møblerne står på en bestemt måde. Disse ting, kan du sikre med modulet Resource Central, forklarer Peer Astrup.
Direkte konkurrence møder Add-On ikke meget af, men den amerikanske virksomhed MeetingMaker og den canadiske MeetingPlanner møder Add-On oftest, når der flere om buddet.
Forventningerne til indeværende år er, at omsætningen vokser med 20-30 procent og at nå en "markant forbedring af resultatet før skat."