It-indkøbere bliver mødt af et nyt syn, når de fra januar skal investere i processorer fra amerikanske Intel, der sidder tungt på verdensmarkedet.
Intel planlægger nemlig at droppe sloganet "Intel Inside", der har været i brug siden 1991, skriver det indiske medie The Economic Times.
I stedet skiftes til et nyt og mere stilrent Intel-logo, der går igen i alle produkter.
Ordet "Inside" kobles i stedet sammen med de enkelte produktnavne, så det altså ikke helt forsvinder.
Det bliver derimod et farvel til Pentium M, den succesrige processor-serie, der med lavt strømforbrug har været en central del af Intels Centrino-platform til bærbare pc'er.
Pentium M erstattes i stedet af processoren Yonah, som forbrugerne kommer til at kende under navnet Core Solo eller Core Duo, alt efter om det er med en processor eller to kerner.
Ifølge The Economic Times vil lanceringen af de nye Intel-logoer blive fulgt op med en massiv global marketing-kampagne.
De nye logoer har i et stykke tid været tilgængelige på nettet, efter web-siden X86 Secret afslørede dem.
Relaterede link