Med et halvt års forsinkelse er distributøren Bridema klar med ny webshop, der henvender sig direkte til slutkunder.
Portalen hedder Enavia.com og ambitionen er, at sitet bliver en af Danmarks førende websites allerede fra første dag.
Bridema satser med både E-mærket og et katalog på 45.000 varenumre.
- Projektet har taget længere tid end forventet, men vi er nu klar til at gå i luften med en meget stærk handelsplatform med mere end 45.000 varenumre oprettet inden for forbrugerelektronik og edb-udstyr, hvoraf de 15.000 dagligt bliver tilbudt som lagervarer på hjemmesiden, siger administrerende direktør Dean Nielsen.
Enavia henvender sig både til private, virksomheder samt offentlige institutioner, og al handel forgår over internettet.
Selv om Enavia.com satser på at sende de fleste forsendelser, kan man også afhente varerne i et nyindrettet showroom i Sydhavnen.
- Vi har etableret et showroom, da vi tror, der stadig vil være kunder, der ønsker at se varerne, inden de tager dem med hjem. Samtidig er det også en god profil udadtil for erhvervskunder og vores leverandører, siger Dean Nielsen.
Enavia.com vil sælge produkter fra blandt andet Apple, Acer, Adobe, Canon, HP, IBM, Intel, Fujitsu-Siemens og Microsoft.