- Agentforce er implementeret i Europas største lufthavn, Heathrow
- "Den mest nøjagtige AI-agent i verden"
- "Er jeg den eneste, der snart eksploderer, hvis jeg hører ordet AI eller agent én gang til?"
Agentforce vil revolutionere måden, virksomheder interagerer med deres kunder på.
Agentforce er et gennembrud.
Agentforce er årets ord på Salesforces årlige Dreamforce-konference i San Francisco, hvor Salesforce-topchefer, direktører og ledere nævner ordet så ofte og i så mange sammenhænge som muligt.
Men hvad er denne agent egentlig for noget? Er det blot endnu et AI-buzzword i et hav af værktøjer, der kan være svære at gennemskue, om de rent faktisk skaber værdi?
Ikke hvis vi spørger Adam Evans, SVP, AI Platform Cloud hos Salesforce, der åbner sin tale således:
"Der er ikke mange øjeblikke som dette. For 30 år siden fik vi internettet. For 15 år siden fik vi et nyt moment med mobiltelefonen. Og i dag har vi sammen et AI-moment: Agentforce."
Det er store ord, men Agentforce er også det, Salesforce kommer til at fokusere på det næste årti, lyder det.