It-virksomheden Creative Force har blandt andet kontorer Hamburg, Amsterdam, London, New York, Montreal og flere storbyer, men nu vil selskabet satse på at udvide i Holstebro.
Her skal antallet af medarbejdere gå fra otte til 50.
Det skriver Creative Force i en pressemeddelelse.
Software-selskabet flytter næste forår og sommer ind i en ny 1.500 kvadratmeter bygning ved erhvervsparken Nupark i Holstebro, som skal være med til at tiltrække nye ansatte.
”Hvis vi skulle bo et andet sted, så ville det være mere oplagt med London eller New York end København. Men vi har vores netværk her, og vi tror, at vi med de nye faciliteter kan tiltrække højtuddannede medarbejdere inden for software, design, markedsføring, HR og administration,” siger Thomas Kragelund medejer og CEO af Creative Force.
Creative Force har udviklet et processtyringsværktøj til produktion af indhold til e-handel.
Ejerne Thomas Kragelund og Tejs Rasmussen har tidligere haft virksomheden Pixelz, som de solgte til kapitalfonden Adelis, så de kunne fokusere på Creative Force, som så blev adskilt fra Pixelz Group. Senere er revisor Thomas Green trådt til som medejer og økonomidirektør.
Creative Force har foreløbig kun én dansk kunde – nemlig tøjvirksomheden Bestseller.