Yahoo følger nu rivalen Microsoft med løft af kapacitetens hos selskabets kunders emailkonti.
Det betyder, at hver e-mail konto vil kunne rumme post svarende til 250 megabyte mod de hidtidige 100 megabyte, som har været maksimum-kapaciteten siden juni.
Før det rådede Yahoo's omkring 40 millioner brugere hver over fire megabyte.
Følger efter Microsoft
Trækket kommer efter, at Microsoft foretog en lignende udvidelse for sine Hotmail-kunder for nylig.
Både Yahoo og Hotmail har foretaget dramatiske forøgelser af postkassernes lagerkapacitet, efter at Google i april begyndte at udbyde sin gratis email-service, Gmail, som tilbyder op til en gigabyte lagerplads.
Gmail er dog fortsat i en test-version og er kun til rådighed for eksisterende kunder eller via invitation fra Google eller en bruger, som allerede har en Gmail-konto.
Yahoos viceadministrerende direktør, Brad Garlinghouse, hilser konkurrencen fra Google velkommen.
Han mener, at det er sundt for markedet, da det har øget fokus for alle spillere, og det er godt for kunderne.
Yahoos træk skal ses som et forsøg på at fastholde sine nuværende email-kunder og måske endda lokke enkelte over fra andre tjenester.
Ud over kapaciteten har Yahoo også ændret værktøjer til at bekræfte email-identiteter og forbedret søgningen af emailindhold.