"Vi skal bruge teknologi og data til at skabe suverænt gode kundeoplevelser. Datadrevet vækst er et strategisk mål for Pandora. Vi vil skabe en overvisende kundeoplevelse for alle vores kunder."
Sådan forklarede CIO hos smykkefirmaet Pandora, Peter Cabello Holmberg, fremtidsplanerne til Computerworld i januar 2020 i denne artikel: Pandora opretter nyt 'digitalt powerhouse' i København: Sådan skal den danske smykkegigant ansætte 80 specialister i 2020
Siden er verden som bekendt blevet vendt på hovedet af den globale corona-pandemi, hjemsendelser og hjemmearbejdspladser.
Men ambitionerne om at nedbryde siloer i organisationen, sætte skub i digitaliseringen og skabe et spændende sted at arbejde, har Peter Cabello Holmberg stadig. Og han er samtidig vores gæst i denne episode af The Digital Edge.
Over de kommende knapt 30 minutter kan du derfor blive klogere på, hvordan Pandora arbejder med innovation, hvordan der arbejdes med digitalisering af et traditionel offline salg, og hvordan Pandora kan og vil udnytte data til at skabe en bedre kundeoplevelse.
Værter på episoden er Lars Jacobsen, chefredaktør på Computerworld og Jesper Schleimann, der er Chief Innovation Officer, i Nordeuropa hos SAP.
Husk du kan abonnere på The Digital Edge på iTunes (link) eller RSS (link)
Husk: Vi hører meget gerne, hvad du syntes om den konkrete episode og/eller modtager forslag til spørgsmål og ideer til kommende episoder. Så tøv ikke med at sende en mail til lja@cw.dk med din feedback eller din ide.