Nedbruddene fortsætter for e-Boks, der tirsdag klokken 11:53 blev ramt af endnu et nedbrud.
På selskabets driftsside fremgår, at selskabet er ramt af, hvad der bliver kategoriseret som et ”major outage”.
E-Boks oplyser, at nedbruddet både gælder for selskabet app og hjemmeside.
I selskabets app får man i øjeblikket beskeden:
"Ukendt fejl opstod: Netværksforbindelsen gik tabt." Mens selskabet på sin driftsside oplyser:
”Alle e-Boks services/login på e-Boks er desværre ikke tilgængelige i øjeblikket. Vi arbejder på at udbedre fejlen hurtigst muligt. Vi beklager de gener, det måtte medføre,” skriver e-Boks på hjemmesiden.
Læs også: E-boks nedsætter taskforce med driftsleverandøren KMD efter flere kæmpe-nedbrud
E-Boks meddelte tidligere på måneden, at selskabet sammen med sin leverandør KMD har nedsat et taskforce, der skal forsøge at løse problemerne.
Dagens nedbrud kommer tre dage før lønningsdagen, der hos e-Boks betegnes som månedens peak-periode.
Selskabet har dog ikke ønsket at oplyse til Computerworld, om det kan garantere, at der ikke kommer nedbrud på lønningsdagen. E-Boks har har heller ikke ønsket at oplyse, om det har forberedt nogle konkrete tiltag for at undgå nedbrud på lønninsdagen.
Opdateret: Klokken 13.10 meddeler e-Boks, at alle systemer igen er operationelle.