e-Boks er lagt ned for anden gang på to dage.
Det betyder, at danskerne ikke kan logge på tjenesten Digital Post.
Tirsdag morgen klokken 08:46 melder selskabet om driftsforstyrrelser, der har fået alle e-Boks' services lagt ned.
"Alle e-Boks services/login på e-Boks er stadig ikke tilgængelige.
Vi arbejder på at udbedre fejlen hurtigst muligt. Vi beklager de gener, det måtte medføre," lyder det i den seneste statusrapport fra selskabet klokken 09:45.
På e-Boks' hjemmeside fremgår det, at der i øjeblikket er problemer med at logge på e-Boks både via app og web.
"Vi arbejder på højtryk for at få løst problemet og beklager ulejligheden," står der på forsiden.
Problemer to dage i træk
Det er omkring et døgn siden, at e-Boks meldte om tekniske problemer, der forårsagede driftsforstyrrelser på alle services.
Læs mere her: e-Boks ramt af kæmpe-nedbrud: Danskerne kan ikke tilgå Digital Post
Her var der ingen brugere, der kunne logge ind og tjekke post fra blandt andet arbejdsgivere og det offentlige. Nedbruddet varede mandag fra klokken 09:18 til 11:58, hvorefter alle services igen var tilgængelige.
Over weekenden meldte selskabet også om tekniske problemer, hvor borgerne kunne opleve problemer med at logge på tjenesten.
e-Boks håndterer den digitale post fra det offentlige for mere end fem millioner danskere og omkring 600.000 danske virksomheder.
e-Boks' tabte kampen om Digital Post
Selskabet, der blev stiftet i 2001, er ejet ligeligt af PostNord og Nets. Fra 2021 er det konsulenthuset Netcompany, der får opgaven om at håndtere tjenesten Digital Post, da selskabet vandt udbuddet foran e-Boks.
Det kan du læse mere om her: Sådan skal e-Boks rejse sig efter nederlag i kampen om Digital Post: "Vi mister en del af vores selvforståelse. Digital Post har altid været en del af vores natur"
e-Boks vil dog fortsætte med at drive postkassen for kommunikationen med private aktører, der eksempelvis sender lønsedler til borgerne.