Streaming-krigen intensiveres i takt med at flere og flere tjenester rammer det globale marked.
Men det er umiddelbart ikke noget, der ryster verdens største streaming-tjeneste målt på abonneneter, Netflix.
"Den snarlige indtræden af services Disney+, Apple TV+, HBO Max og Peacock øger konkurrencen, men vi er alle små sammenlignet med flow-tv," står der i Netflix' nyligt aflagte kvartalsregnskab, der redegør for konkurrencesituationen:
"De nye konkurrenter har nogle stærke titler, men ingen har den variation, diversitet og kvalitet af originalt materiale, som vi producerer verden over."
Streaming-tjenesten kvartalsregnskab beretter om en stigning i antal betalende brugere til 158 millioner verden over.
Det fremgår yderligere, at "mange er fokuseret på "streaming-krigen", men vi har konkurreret i over 10 år med tjenester som Amazon Prime, YouTube og Hulu såvel som flow-tv."
Netflix anslår at selskabet sidder på mindre end 10 procent af amerikanernes samlede skærmtid. Derfor er der masser at tage af og plads til endnu flere konkurrenter, fremgår det af regnskabet.
USA er selskabets mest modne marked med omkring 60 millioner abonnenter.
Læs også: Blockbuster-topchef sagde nej til at købe Netflix for 50 millioner dollar - troede det var en joke
Stranger Things sikrer godt resultat
For tre måneder siden, da Netflix afgav regnskab for årets andet kvartal, faldt antallet af abonnenter i USA for første gang i otte år.
Derfor var der ekstra fokus på dette kvartal, hvor spørgsmålet om, hvorvidt den stigende konkurrence ville mindske antallet af kunder yderligere, skulle besvares.
Læs mere: Disney sætter dato på europæisk lancering af Netflix-konkurrent: Her kommer Disney+ til Europa
Samlet set landede selskabet 6,77 millioner nye kunder i tredje kvartal. En af årsagerne var blandt andet lanceringen af tredje sæson af hit-showet Stranger Things.
Omkring 64 millioner brugere så serien i løbet af de første fire uger efter udgivelsen, skriver Netflix' i rapporten.
For indeværende kvartal, der er årets sidste, regner Netflix med at få yderligere 7,6 millioner kunder ombord verden over.
Læs også: Netflix taber kunder i USA for første gang i otte år: Planlægger nyt billigt abonnement
På hjemmemarkedet i USA forventes Apple og Disney at gøre indtræden med konkurrende tjenester til november.
På baggrund af kvartalsregnskabet, der udkom onsdag aften, steg Netflix-aktien efterfølgende med 9,9 pct. i eftermarkedet.