Den danske internet- og telefonudbyder Fullrate er på anden dag ramt af nedbrud.
Det oplyser selskabet klokken 11.28 i en sms-besked til sine kunder.
”Lige nu kan du desværre opleve problemer med indgående kald på din fastnettelefoni. Vi beklager eventuelle gener problemer har medført. Vi vender tilbage med en opdatering hurtigt muligt,” skriver Fullrate til kunderne.
Ifølge Fullrates driftsstatus har problemerne stået på i næsten et døgn.
Klokken 16.45 torsdag 11. september oplyser selskabet således første gang, at der er problemer fastnettelefoni og viderestilling, og klokken 06.35 torsdag morgen meddeler selskabet, at problemer er løst.
Men cirka tre timer senere oplyser selskabet igen, at der ”fortsat" er problemer med indgående telefonopkald
TDC, der ejer Fullrate, oplyser til Computerworld, at selskabet på nuværende tidspunkt ikke kan oplyse, hvad årsagen til problemet er, eller hvornår det forventes løst.
Læs hele TDC's forklaring her: TDC efter næsten et døgn med telefon-problemer: "Vi er i øjeblikket ved at undersøge, hvad årsagen er til problemet"