1,85 millioner mennesker var mandag ramt af det store nedbrud hos TDC, og mange kunne hverken ringe eller modtage opkald. Det gjaldt også Jyske Bank, der ikke kunne bruge nogen af virksomhedens mobiltelefoner, ligesom hovednummeret også var ude af drift.
Det er svært at drive bank, hvis kunderne ikke kan komme igennem, og det kunne man mærke på medarbejderne.
"Det skabte selvfølgelig panik, fordi vi vidste, at et eller andet var helt galt," siger Frederik Erritzøe, der er markedsdirektør i Jyske Bank Online, til Børsen.
Jyske Bank har procedurer på plads til at håndtere den slags, og ifølge markedsdirektøren blev der sat seks mand på sagen, ligesom banken på sociale medier opfordrede kunder til at tage kontakt via email eller bankens chat.
“Så hvor vores rådgivere normalt har travlt ved telefonen, fik de pludselig vildt travlt på chatten og mailen," siger Frederik Erritzøe.
Du kan læse mere om det store TDC-nedbrud her: Det ved vi om det store TDC-nedbrud mandag