Googles moderselskab Alphabet har et solidt tag i teknologibrugere i hele verden.
Således har selskabet ikke færre end seks forretningsområder med mere end én milliard brugere.
Det gælder Google-søgemaskinen, videositet YouTube opkøbt i 2006, mobilsystemet Android fra 2007, Google Maps, Google Play og Chrome-browseren.
Dermed er Google, undskyld Alphabet, ikke bare dominerende på søgemarkedet.
Læs også: Google fjernet fra det store landkort: Nu hedder selskabet 'Alphabet'
Selskabet er også toneangivende inden for online-videoer, mobilmarkedet, kort-apps og i browser-kampen, hvor Google for godt tre år siden vippede Microsofts Internet Explorer væk som den mest populære browser efter halvandet årti i førersædet.
Kan væksten vare ved?
Ved at være førende inden for seks markante områder må Alphabet siges at være uofficiel verdensmester i forbruger-it, selvom Apple er det selskab, der hiver mest guld hjem på kistebunden.
Modsat Apples forretningsstrategi med at bundle alle produkter sammen og tage en ganske eksklusiv pris for produkterne, er de fleste af Googles forretningsområder ganske gratis - hvis man ellers lige ser bort fra ens dataafgivelse og de målrettede reklamer, som er Googles kerneforretning.
Læs også: Google dropper 'don't be evil'-slogan i nyt hovedselskab
Ifølge mediet Adweek oversteg mobilsøgningerne på Google-søgemaskinen i sidste måned for første gang nogensinde antallet af desktop-søgninger i selskabets søgemaskine.
Det har fået iagttagere til at stille spørgsmålstegn ved, om Googles økonomiske vækst kan fortsætte med uformindsket styrke, da selv den største Android-telefon ikke kan klemme lige så mange reklamer ind på skærmen som en desktop-computer.
Gmail på vej i fint selskab
Men med en årlig omsætning på knap 450 milliarder kroner og indtjening på 100 milliarder kroner, varer det nok også en rum tid, før tanken hos Alphabet er løbet tør.
Ude i horisonten venter så endnu flere Google-boblere, der kan runde en milliard brugere.
Forrest i denne kø står Gmail, der med sine cirka 900 millioner brugere vel er det næste Google-produkt, der runder én milliard brugere.
Læs også:
Derfor bygger Google hele butikken om og lægger alting ind under det nye selskab 'Alphabet'