Office 2016 har i et stykke tid været ude til Mac-computerne og til tablets og smartphones. Nu kommer kontorprogrammet også til Windows-pc'er.
Du kan enten købe den nye version af Office 2016 som en stand alone-version, eller du kan opgradere din eksisterende Office 365-software, som reelt set er Office 2013.
For at opgradere skal du gå ind på Office.com og gå ind under "Min konto/My Account".
Her vælger du så at trykke "installer" - også hvis du allerede har Office 365 (Office 2013) installeret.
Der hentes en setop-fil ned, som selv ordner resten. Du skal bare vente i cirka 10 minutter, og så har du Office 2016.
Nye funktioner
Office 2016 ligner i store træk den foregående version, men med et optimeret udseende.
Herudover bliver Word, Excel, PowerPoint, OneNote, Access og Publisher eopdateret til berøringsskærme, ligesom de bliver udstyret med nye samarbejdsfunktioner.
Her er der specielt en funktion, som er værd at nævne.
En af de største grunde til at bruge Google Docs er, at du kan arbejde flere mennesker samtidig i det samme dokument, og den funktion er nu også kommet til blandt andet Word.
Du kan læse mere om det nye Office 2016 her.
Er du Volume License-bruger, så kan du fra den første oktober hente Office 2016.
Læs også: Microsofts nye Office-apps til Windows 10: Sådan fungerer softwaren