Hvis du er vant til at bruge din søndag morgen på at bladre dig igennem ugens tilbudsavis fra Elgiganten, kan du godt sætte vand over til en ekstra kop kaffe.
Efter flere års tilløb er elektronik-kæden Expert nemlig klar til at slå dørene op for det første af i alt 25 planlagte mega-varehuse, som skal udfordre Elgigantens position som det absolut førende indenfor salg af forbrugerelektronik.
Og mon ikke det betyder, at danskerne kan se frem til endnu en spraglet reklame-pamflet i deres postkasse.
I hvert fald er planerne om de nye mega-varehuse nu så langt fremme, at Expert er begyndt at rekruttere personale til de nye butikker.
I første omgang skal man bruge mere end 100 medarbejdere, hvoraf langt de fleste er gulvsælgere, som skal guide kunderne rundt mellem fladskærme, computere, mobiltelefoner og andet it-isenkram.
I en stribe - i alt ni - jobannoncer på nettet søger Expert efter alt fra kassemedarbejdere til butikschefer.
Den nye kæde er også på udkig efter lagermedarbejdere, supportere og altså ikke mindst sælgere, som ifølge Expert kommer til at står for omkring fire ud af fem af de nye job.
Strømmen af jobannoncer afslører samtidig navnet på den nye butikskæde, som kunderne nu skal vænne sig til.
Klar til et slagsmål om magten
Navnet bliver "Power", som Expert-koncernen vil markedsføre under brandet "Power Houses".
Den nye kædes logo er pyntet med en orange pilespids, som skal signalere tilknytningen til Experts traditionelle butiksskilte.
Pilespidsen er givetvis også et signal om ambitionerne for den nye butikskæde - nemlig at slå Elgiganten af pinden som det førende elektroniksupermarked på dansk jord.
Ifølge Computerworlds oplysninger åbner den første butik i løbet af september i Glostrup ved København.
Går alt efter planen, følger yderligere fire butikker efter i løbet af efteråret og vinteren.
I alt åbner der fire butikker i Københavnsområdet, mens en enkelt butik vil blive placeret "et andet sted i landet", som det udtrykkes i Experts hovedkvarter.
Det har ikke været muligt at få en kommentar fra Experts danske administrerende direktør, Jesper Boysen.
Læs også: