Mobiltelefonen er blevet en meget lukrativ forretning for Facebook. I hvert fald fik den sociale mastodont næsten 75 procent af sine indtægter fra mobilreklamer på din telefon og tablet.
Facebooks totale omsætning for første kvartal steg med 40 procent i forhold til sidste år til svimlende 3,54 milliarder dollar - 24 milliarder kroner ifølge dagens kurser.
Læs også: Paralleluniverset Facebook vil overtage nettet - og hvad så?
Og det er langt hen ad vejen Facebooks mobile strategi, som høster pengene tilbage til det blå moderskib.
I alt fik Facebook indtjent 2,59 milliarder dollars - 17 milliarder kroner - alene på mobiltelefoner og tablets.
Det er et hårdt slag tilbage til de investorer, som igennem tiderne har tvivlet på Facebooks evner til at udnytte den stigende mobile tendens.
Det er dog stadig en million dollars under, hvad analytikere hos Thomson Reuters havde forventet.
Fuld udnyttelse af persondata
Ikke desto mindre kalder Mark Zuckerberg selv første kvartal en "stærk start på året".
Nettoindkomsten for Facebooks første kvartal efter alle udgifter står til omkring de 512 millioner dollars, men der har også været store investeringer fra Facebooks side, hvilket kan ses i en stigning 80 procent i firmaets udgifter i forhold til sidste år.
Facebook har den største mængde brugere i verden.
1,44 milliarder personer verden over logger in på Facebook hver eneste måned, og 1,25 milliarder af disse gør det på mobilen.
Sammen med et gigantisk arkiv af brugerdata på den knap halvanden milliard store brugerskare skræddersyr Facebook reklamer, som vises på de mobile platforme.
Instagram, Facebooks billedbaserede sociale medie, startede med at vise reklamer for halvandet år siden, men både Messenger og den nyindkøbte WhatsApp er stadig reklameløse.
Hovedformålet med disse apps er stadig at indsamle brugerdata og trække brugerne over til Facebooks hoved-app, hvor reklamerne er.
Desuden har Messenger netop modtaget en stor bunke opdateringer, som giver firmaer mulighed for at integrere Messenger i deres apps.
Læs også:
Facebook at Work: Her er argumenterne for og imod at bruge den nye tjeneste
Facebook køber netbrille-firma for 11 milliarder: Her er de vilde planer