Mere for mindre - og helst for ingenting.
Det har været en tendens inden for tjenester til online storage i de senere år.
Hos Google får man nu hele 15 gigabyte lagerplads gratis, SkyDrive tilbyder i øjeblikket syv gigabyte gratis, og hos Dropbox får man to gigabyte uden at skulle betale for det.
Men selv om gratis-tendensen er svær at komme udenom, forsøger en af storage-tjenesterne nu alligevel at gøre op med den.
Fra og med den 8. februar vil man hos SugarSync skulle have kreditkortet frem, hvis man vil gøre bruge af tjenestens online storage.
"SugarSyncs kundebase er vokset, og ændringen vil gøre det muligt for virksomheden at øge fokus på opdateringer og forbedringer, der bedre lever op til de nye behov hos forbruger- og virksomheds-kunder," skriver SugarSync, der også lover at være på vej med nye apps og funktioner.
Hvad gør konkurrenterne?
Og selvom det måske virker lidt som en umulig mission, SugarSync nu begiver sig ud på, har CEO Mike Grossman tænkt over tingene.
"Der er mange virksomheder på det her område, der giver storage gratis væk, men de fleste af disse virksomheder vil ikke være levedygtige. Vi er allerede i en solid økonomisk position, og dette skift vil styrke vores forretning yderligere," udtaler han i pressemeddelelsen.
En lille detalje, han dog ikke nævner, er, at selskaber som Google og Microsoft ikke skal leve af deres cloud-storage som enkeltstående produkter, men i stedet bruger det som et redskab til at lokke flere kunder ind i en større butik.
Det bliver dog alligvel interessant at se, hvordan eksempelvis Dropbox vil reagere på Sugarsyncs nye tiltag.
Læs også:
Her er de mest populære tjenester til online storage
Bruger du Dropbox, SkyDrive, Google Drive - eller noget helt andet?