Har du opdateret din Windows-version til 8.1 og Explorer 11, kan du støde hovedet mod muren i Nordeas netbank.
"Nogle af vores bankkunder kan desværre ikke logge på deres netbank uden problemer, efter at de har installeret opdateringen fra Microsoft," fortæller Stephan Ghisler-Solvang, der er Nordeas pressechef.
"Vi oplever, at der er en gruppe, men ikke alle, der ikke har adgang med Windows 8.1 og Explorer 11," fortæller han.
Årsagen til problemerne kender han endnu ikke.
"Vi er i gang med at undersøge, hvor problemerne er opstået. I mellemtiden opfordrer vi vores kunder til at anvende en anden browser eller henvende sig til vores hotline, som kan hjælpe med work arounds. Alternativt kan man også bruge mobilbanken," forklarer Stephan Ghisler-Solvang.
Version 8.1 har været tilgængelig længe. Hvordan kan teknologien overraske på denne måde?
"Jeg kan desværre ikke give dig et præcist svar endnu, men vi arbejder på at få løst problemerne. Vi arbejder efter forskellige spor, men har ikke identificeret problemet. Vi ved ikke, om det er en generel problematik eller problemer hos os."
Er der en dato for, hvornår tingene falder på plads, og kunderne igen kan komme på netbank?
"Jeg kan ikke give en præcis dato, men som sagt arbejder vi på sagen," fortæller Stephan Ghisler-Solvang.
Læs også:
Nets: Derfor får du ingen løsning på NemID-nedtur i dag
Forvirring: Hvem har ansvar for sikkerheden i din bank-app?
Microsoft: Skynd dig at opgradere - ellers kan det blive farligt