Ugen starter ikke godt for TDC, der i sidste uge kæmpede med både en kabelovergravning og et kæmpenedbrud, der berørte omkring 100.000 kunder.
En Computerworld-læser fortæller, at det hele formiddagen har været umuligt at komme igennem til TDC's servicelinje og lave fejlmeldinger.
Det bekræfter TDC.
"Vi har problemer med telefonsystemet, og det betyder, at man ikke kan ringe ind til vores kundeservice. Det er drønærgerligt, og vi beklager selvfølgelig til de kunder, der ikke kan komme igennem," lyder det fra Povl Rasmussen.
Han fortæller, at fejlen blev konstateret klokken kvart over otte i morges, og TDC's teknikere er i fuld gang med at finde fejlen.
I onsdags var det en serverfejl i forbindelse med teleselskabets sammenlægning af netværk for erhvervskunder, der gav sort linje hos omkring 100.000 kunder.
Dagen inden skabte en overgravning af et kabel mellem Albertslund og Ballerup problemer for kunderne i lokalområdet.