Siden lanceringen af Galaxy S4 i sidste uge er Samsung blevet hånet på især de sociale medier.
Konkurrenterne har hamret løs i tasterne og skrevet flere indlæg, hvor sydkoreanernes nye telefon bliver holdt for nar.
Mest barsk er HTC, som står bag Android-telefonen One, der er en direkte konkurrent til Galaxy S4.
På Twitter kritiserer HTC den Broadway-inspirerede lancering af telefonen efterfulgt af hashtagget TheNextBigFlop.
Det er en tekstmæssig drillepind, som lægger sig op ad Samsungs eget hashtag i forbindelse med produktlanceringen, som har været TheNextBigThing.
Fyldt med gimmicks
HTC har også haft sine topbosser til at uddele lidt håndmadder til Samsung via pressen. Til BusinessInsider.com har Mike Woodward, der er chef for HTC North America, sagt:
"Vi var glade for at se manglen på innovation i designet (af telefonen, red.)"
Desuden kritiserer Mike Woodward telefonens mange software-løsninger for at være gimmicks, som brugerne formentlig ikke vil være interesserede i.
Og HTC's Chief Marketing Officer, Ben Ho, er også klar til at håne sydkoreanerne.
Til Engadget.com har han fortalt, at Samsung Galaxy S4 bare er mere af det samme, og at den sydkoreanske elektronikgigant har brugt flere penge på marketing end på innovation.
Dansk Nokia-chef kritiserer også
Det er dog ikke kun HTC, som har stået for mobningen af Samsung.
Den danske produktchef for Nokia, Niels Kjelstrup, har på Twitter også kommenteret på lanceringen af Galaxy S4:
"Vi er smigret: betjening med handsker, smart foto og polycarbonat findes nu ikke kun på Lumia 920."
Teksten blev ledsaget af et billede fra et klasseværelse, hvor en studerende kigger en anden over skulderen og skriver af.
I øvrigt begyndte mobningen af Samsung allerede før lanceringen i New York den 14. marts.
På Times Square havde LG placeret store reklameskilte oven over Samsungs egne.
Samtidig var ordlyden meget ens. LG havde på sine store skilte skrevet: "LG Optimus G is here 4 you now."
Mens der på Samsungs mindre skilte stod: "Be ready 4 the next Galaxy".
Samsung har selv mobbet
Mens Samsung i øjeblikket er mobbeoffer, så er sydkoreanerne ellers kendt for selv at drille deres konkurrenter.
Tidligere er det især gået ud over Apple.
I forbindelse med lanceringen af iPhone 4S valgte Samsung i Sydney at oprette en midlertidig butik 100 meter fra byens eneste Apple Store.
Samsung satte Galaxy S2 til salg for 10 kroner, og det skabte naturligvis lange køer foran Samsungs butik.
Desuden har sydkoreanerne produceret flere reklamefilm, hvor iPhone-brugere udstilles som uvidende, og hvor Samsungs telefoner fremhæves som overlegne i forhold til Apple-produkterne.
Det kan blandt andet ses i denne video: