Fremover skal Servicegruppen varetage supporten over for printproducenten Lexmarks danske kunder. Fra 1. februar er serviceaftalen overgået til ServiceGruppen.
"Vi har en vision om, at vi skal have kunder for livet. Derfor er denne aftale vigtig for os," siger Lexmarks nordiske service manager Morten Kristiansen til Channelworld.
Han fortæller, at kunder fortsat kan blive betjent af partnere med egen service, men at kunder, der ringer direkte til Lexmark, fremover vil blive betjent af ServiceGruppen.
"Det er vigtigt for os, at vi nu har fået en dansk aftale på plads, som sikrer, at kunderne får god service," siger Morten Kristiansen.
Ifølge Servicegruppens divisionsdirektør Kenneth Sverker Nilsson er aftalen med Lexmark strategisk vigtig.
Blandt andet fordi Servicegruppen håber, at aftalen kan bruges til at få foden indenfor hos kunder med flere services, som ikke har noget med Lexmark at gøre.
"ServiceGruppen varetager også service på udstyr uden for garanti," lyder det.