Dell-produkter er blevet kernen hos Descom, der er blevet autoriseret partner hos producenten.
"De vil os, og vi vil dem. Og deres produkter fejler jo i hvert fald ikke noget. Vi forventer os meget af det, og det gør jo, at vi kigger mere deres vej. Det er jo ikke sådan, at vi ikke kan sælge HP, Lenovo og alt muligt andet, men det er klart, at når vi har lavet sådan en aftale med Dell, så kigger vi deres vej," siger Johnny Helander, der er direktør i Descom.
Partnerskabet er kun en måned gammelt, og netop nu kører Descom sin første Dell-kampagne, hvor Dell-produkterne sælges hos Descom til kampagnepriser. Og samarbejdet mellem Descom og Dell er meget nært i forhold til kampagnen.
"Når vi laver den her kampagne, så foregår det sammen med Dell, og Dell sidder faktisk her hos os og hjælper os med det, siger Johnny Helander.
Ifølge ham gør partnerskabsaftalen, at Descom nu kan tilbyde bedre priser på produkterne og større serviceaftaler, end producenten Dell selv kunne og ville tidligere.
Og at være blandt de få udvalgte Dell-partnere ser Johnny Helander lyst på.
"Vi ser en fordel for os i forhold til vores kollegaer i branchen ved at sælge deres produkter. Det er både prismæssigt og i forhold til at få adgang til produkterne. Det er jo ganske få, Dell har valgt at blive partnere med på europæisk plan," siger han.