Sidste år kunne man på TV2 se en række tv-reklamer for Stofas nye telefonabonnement.
Medens reklamernes budskab om en lav månedlig pris kom klart og tydeligt igennem, så lå det lidt tungere med de "kedelige" oplysninger - alle begrænsningerne og oplysningerne om den samledes pris.
Faktisk blev den samlede pris kun vist i ni sekunder, og det med en så lille skrift, at det var svært at se i det store billede.
Den slags er vildledende markedsføring, mener Forbrugerombudsmanden, og han tog straks affære, da han hørte om Stofas tele-spot.
Stofa blev meldt til politiet, og nu har selskabet så indvilget i at lade sig straffe for misdåden.
Stofa betaler en bøde på 100.000 kroner for den lidt for lille bogstavering af begræninger og samlet pris.
Flere detaljer om sagen kan læser på denne erklæring fra Forbrugerombudsmanden: "Grænser for små tekster i tv-reklame".