Sammen med Cisco tilbyder Global Knowledge nu Cisco-parterne uddannelse i, hvordan man sælger bedre tilkunderne ved at tænke uden for»teknologi-boxen«. Forløbet kaldes Cisco Business Architect.
»I dag er it en strategisk komponent i forhold til forretningen ude hos virksomhederne. Derfor har Global Knowledge udviklet dette forløb, hvor Account Managers lærer at tænke teknologi ud fra virksomhedernes forretningsmæssige behov,« udtaler Global Knowledges direktør Anders Nørregaard Raun.
Hos Cisco pointerer salgsdirektør Lasse Garby hvorfor han ser muligheder i den nye uddannelse.
»I dagens erhvervsklima er det helt essentielt at kunne skabe værdi for kunderne. Vores strategi bygger på at skabe forretningsmæssige fordele for vore kunder, og det understøtter vi med vores tre hovedarkitekturer Borderless Network, Collaboration og Datacenter/Virtualisering. Vi positionerer disse arkitekturer overfor markedet og kunderne, og for at understøtte vore partnere i at komme med samme budskaber tilbyder vi nu denne helt nye rolle som Business Architect. Dermed kan både vores partnere og Cisco differentiere os fra konkurrenterne,» udtaler han.