Ifølge Kingstons danske landechef Lars Christensen, skulle der være forhandlinger i gang med flere kæder, om at give Kingstons produkter en fast plads på hylderne ude i butikkerne.
»Der er nu forhandlinger i gang med nogen af de store spillere, dog ikke noget der er klar til udmelding endnu. Men de kan godt begynde at kigge efter os derude.«
Eksplosionen i digitale medier, kamera, og diverse medieafspillere gør, at Kingston vil ud og hænge der, hvor forbrugerne køber deres udvidelsesmoduler, og hvor stor-konkurrenten SanDisk i dag er dominerende.
»Vi vil ud på retail-markedet. Ud og ligge fast på hylderne. Vi har været ude med spot-salg tidligere, men det har været en-gangs handler. Vi skal slå Kingston navnet fast i forbrugerens bevidsthed,« siger Lars Christensen.
Kingston oplever, også på det danske marked, vækst. I 2004 omsatte Kingstons danske afdeling for 180 millioner kroner, og i 2005 var tallet knap 250 millioner kroner. 65 procent af den omsætning stammer fra selskabets ValueRam.