Spilforhandleren Coolshop vil ekspandere sidste års samarbejde med videoudlejningskæde Blockbuster, der skal spredes ud til endnu flere butikker. Sidste år etablerede Coolshop sin første fælles butik med Blockbuster i Vejle, og hvis det står til Coolshop, skal samarbejdet udvides.
»Der er nogle ting, der skal falde på plads, men Jeg kunne godt forestille mig, at vi indenfor de næste tre år bliver lige så synlige i gadebilledet som på internettet,« siger marketingdirektør Jacob Risgaard.
I Coolshops seneste regnskab, der dækker halvåret frem til udgangen af juni måned, har forhandleren fået et overskud før skat på 1,2 millioner kroner mod 3,2 millioner kroner i de forudgående 12 måneder.
»Det er vi ganske udmærket tilfreds med. Vi har fået en rigtig god bankaftale og leverandørerne giver os bedre betalingsbetingelser,« siger Jacob Risgaard.
Nu skal kræfterne bruges på at ekspandere Coolshop.
»Vi har taget de store kanonkugler frem og har lanceret vor egen hardwareserie og udvider nu vores pakkerobot,« siger han.