32-årige Morten Karas bliver ny direktør for marketing og forretningsudvikling i det 500 mand store nordsjællandske konsulenthus 7N. Karas, der i dag har en ledende stilling i Fujitsus nordiske produktdivision, er hentet til det nye job af sin tidligere Fujitsu-kollega, Lars Wørzner, der så sent som i juni i år satte sig i chefstolen hos 7N.
Den nyoprettede stilling er ifølge 7N en vigtig del af virksomhedens ambition om at nå en omsætning på en milliard kroner.
Lars Wørzner glæder sig over ansættelsen af sin nye direktør, der som sin første opgave skal etablere en ny rekrutteringsafdeling, der skal skaffe nye konsulenter til 7N.
»Morten Karas kender markedet og kunderne, både de danske og de internationale, og han er ganske enkelt den rette mand til at drive ansvaret for markedsføring og forretningsudvikling, som både gælder udvikling af markeder, produkter og løsninger,« siger Lars Wørzner.