Produkterne, der nu lanceres på det danske marked omfatter en række centrale systemer i de små og mellemstore virksomheder, herunder økonomistyring, CRM-løsninger og e-handel.
Da Mamut i sidste måned offentliggjorde planerne om en satsning på det danske marked, fortalte direktør Eilert Hanoa, at man ville satse på at være blandt de billigste på det danske marked. En strategi der allerede har gjort Mamut til et af de hurtigst voksende systemer i Europa, med over 90.000 brugere blandt små og mellemstore virksomheder. Man håber nu også at vinde terræn i Danmark.
»Med aftalen med Magnus Informatik får vi en mulighed for at nå nye kunder, der i dag ikke har adgang til vores produkter. Magnus Informatik betjener en række kundegrupper, der er vigtige for os i vores videre udvikling. For eksempel revisorer og andre økonomiske rådgivere,« siger Eilert Hanoa, administrerende direktør hos Mamut ASA.
Magnus Informatik leverer et bredt udbud af værktøjer og løsninger indenfor skat, jura, revision og økonomi, og man er en del af den hollandske mediekoncern Wolters Kluwer, der arbejder i 26 lande over hele verden.