Missionen for Michael Gaardboe, Christian Højfeldt og Rasmus Hartung er klar. Der skal ansættes sælgere. Både Keyzone og Alfapeople har nemlig de ambitiøse udviklere, men efter fusionen, der skaber en dansk CRM-kæmpe, skal salgsorganisationen udvides kraftigt.
»Det er nu vi skal finde og sætte det bedste fodboldhold. Med de kompetencer vi har, er der ikke tvivl om, at vi rykker op. Men vi skal have Danmarks bedste sælgere om bord, for at gøre det,« siger Michael Gaardboe.
Han mener at Alfapeople med sine CRM-løsninger fra de fusionerede selskaber Keyzone, det oprindelige Alfapeople og Michael Gaardboes gamle Columbus-firmaer, udgør det stærkeste katalog af CRM-løsninger, der på markedet.
»Vi skal have de uslebne juveler op i vinduet. Derfor skal vi have en større og stærkere salgsorganisation. Og det er jo en fantastisk chance for en sælger, at kunne være med i det her fra starten,« lyder det entusiastisk fra Michael Gaardboe.