En undersøgelse af mobiltelefonbrugere i Australien viser, at folk dømmer dig på din mobiltelefon på samme måde, som de dømmer dig på det tøj, du har på, hvilken bil du kører i osv. osv., men det er ikke det, der er hverken det nye, eller det interessante i denne undersøgelse.
Undersøgelsen viser til gengæld også, hvad folk mener de forskellige mærker af mobiltelefoner signalerer, og her er resultatet:
Nokia: Familieorienteret, omkring 40 - 50 år , søger balance i livet, sundhedsbevidst.
Motorola: Moderigtig, under 24 år, søger sjov og udfordringer, individualistisk.
Sony Ericsson: Ambitiøse unge mænd, succes drevne, individualistisk.
LG: Mors-drenge/piger, kan bedst lide at være hjemme, succes drevne, søger harmoni.
Samsung: Unge kvinder, karriere fokuserede, succes drevne, søger udfordringer og sjov.
Så er du under 40 år og ejer du en Nokia, så skulle du måske lige overveje om du vil tage din Nokia med næste gang du tager til Australien.