Med ansættelsen af Michael Buchholz som ny COO vil Dansk Bredbånd forsøge at slå et slag for selskabets kunder. Brugervenlighed skal nemlig sættes i centrum ifølge den nye direktør.
»Dansk Bredbånd har opbygget et unikt produktudbud, der udnytter teknologierne til fulde, og som giver kunderne det bedste tilbud på markedet. De seneste år har vi fortalt meget om fibernetværk, Mbit/s og lyslederforbindelser for at differentiere os og positionere os i markedet. Nu er tiden kommet til at gøre den relativt komplicerede teknologi brugervenlig og anvendelig, så teknologierne bliver til hver mands eje. Vi skal så at sige være bedre til at oversætte og formidle,« siger den nyansatte direktør.
Dansk Bredbånd leverer allerede i dag fremtidssikret bredbånd og nogle af markedets bedste digitale tjenester. Omkring 20.000 kunder landet over har døgnet rundt ip-tv, ip-telefoni, højhastighedsinternet og en lang række underholdningsmuligheder fra virksomhedens brede udbud af digitale produkter til private kunder og virksomheder.
»Vores fornemste opgave er at gøre samtlige teknologier brugervenlige uden unødige komplicerede forklaringer,« fortæller Michael Buchholz og fortsætter:
»Kunderne skal opleve, at de ved et enkelt klik kan komme i gang og få fuld udnyttelse af båndbredden og alle de digitale tjenester. Det skal være nemt, enkelt og overskueligt. Fiberen skal gøres mere folkelig, så den er lige til at bruge og forstå,« afslutter Michael Buchholz, der glæder sig til de nye udfordringer hos Dansk Bredbånd.