Hvis man skal investere i Windows Vista, så skal man beslutte, om det skal være en Home Basic-, Home Premium-, Business- eller Ultimate-version.
Når Vistas efterfølger kommer på gaden, så bliver der stillet endnu større krav til vores beslutsomhed.
I hvert fald hvis man skal tro på denne satiriske reklame.
Et par kreative folk har gjort sig morsomme over, at Windows ofte lanceres i flere forskellige versioner. Derfor forestiller de sig, at det næste styresystem kommer i ikke mindre end 20 forskellige udgaver.
Hvad siger du for eksempel til "Windows 7 Supranational Entity Edition", der er skabt for at imødegå eventuelle krav fra EU: Ifølge reklamen kan Supranational-udgaven ikke rigtig noget. På den måde kan man nemlig undgå eventuelle repressalier fra EU.
Eller til "Windows 7 Starter Edition", der kun skal sælges i udviklingslande, og som kun kan køre to programmer ad gangen: Explorer og en reklame for Windows 7 Ultimate.
Eller hvad med "Windows 7 Gaming Edition", der får disse ord med på vejen: Systemet minder dig om at købe et nyt videokort hver sjette måned og husker dig på at slette hardware drivere, hver gang du installerer et spil, så du er helt sikker på at få den rigtige spiloplevelser.
Se hele reklamen til højre - eller hos BoingBoing.net.